• Hem
  • Tjänster
    • Behovsanalys
    • Funktionsavtal
    • Utbildningar
    • Rådgivning
    • Installation
    • Finansiering
    • Support
    • EasyPortal
  • Besökssystem
  • EasyAccess
  • Produkter
  • Om oss
  • Medarbetare
  • Kontakt
  • Hem
  • Tjänster
    • Behovsanalys
    • Funktionsavtal
    • Utbildningar
    • Rådgivning
    • Installation
    • Finansiering
    • Support
    • EasyPortal
  • Besökssystem
  • EasyAccess
  • Produkter
  • Om oss
  • Medarbetare
  • Kontakt
010-455 04 90

Tjänster

Fler val finns (klicka här)
  • Behovsanalys
  • Funktionsavtal
  • Utbildningar
  • Rådgivning
  • Installation
  • Finansiering
  • Support
  • EasyPortal

Behovsanalys

EasyID ser behovsanalysen som en väldigt viktig del i arbetet, att förstå våra kunders vardag är viktigt för att kunna utföra effektiviseringar och förbättringar. Vi delar upp arbetet i olika steg för att säkerställa att inget missas i detta viktiga arbete.

Vi börjar analysen och tittar på nuvarande lösning, vi intervjuar användare och kan i vissa fall vara med i det dagliga arbetet för att förstå arbetssättet bättre. Här granskar man befintlig lösning och ser på fördelar och nackdelar med nuvarande arbetssätt och produkter. I många fall besöker er för att förstå verksamheten och utmaningarna ännu bättre.

En viktig del men denna analysdel är att ta reda på vilket mål man har med förändringen, det kan t.ex. vara att spara tid, skapa en driftsäkrare miljö eller minska stress för användaren.

I nästa steg när vi förstår vår kunds utmaningar kommer vi med förslag som förbättrar nuläget. Målet med förslaget vi presenterar skall vara effektivisering, som i slutändan spar tid och pengar.

Oftast innehåller en ny lösning en kombination utav produkt/mjukvara i kombination med utbildning och ett supportavtal för att säkerställa kvalité över tid.

I det tredje och sista steget är det dags för implementation utav den föreslagna lösningen, vi presenterar ett tydligt tillvägagångssätt att utföra förbättringen på ett effektivt och snabbt sätt.

I uppföljningsarbetet säkerställer vi att målen med förbättringarna är uppfyllda, i detta skede man kan se resultatet utav det noggranna arbete man utförde tidigt i behovsanalysen.

EasyID erbjuder alltid kostnadsfria analyser utav er vardag i hela landet. Boka ett besök direkt på kontakt@easyid.se eller 010-455 04 90. 

  • EasyID levererar produkter inom RFID och identifiering, system för ökad kontroll på behörigheter och nycklar samt besökshantering. Vår affärsidé är att underlätta, förenkla och säkra vardagen för våra kunder och samarbetspartners i Norden.

    Läs mer

  • Företaget

    EasyID Sverige AB
    Västertorpsvägen 135
    129 44  Hägersten

    Telefon: 010-455 04 90
    E-post: kontakt@easyid.se

  • Sprid ordet

    Gillar du det vi gör? Sprid ordet vidare genom att klicka på ikonerna nedan.

Copyright © 2018 EasyID Sverige AB - Hemsida & design: Kringelstan Webbyrå